JUL JUL STRÅLANDE JUL

2011-12-21 22:58:55

åh, imorgon är det bara två dagar kvar till julafton, va mysigt!
egentligen är inte våran familj på topp denna jul men det är bara att
göra det bästa situationen och hoppas det blir en mysig jul trots allt!

imorgon ska vi iväg på julfirande till gammel faster och farbror,
lite julfika och så! bästa.
sen ska jag och syrran iväg på lite handling eftersom vi ska ha julbak
imorgon kväll, rocky roads, choklad&apelsin kakor, knäck ska bakas..
sen även cheesecake men den kan jag inte göra förrens fredag!
ska även färga syrrans hår tror jag, eftersom hon ska ha min extension
på julafton, tror hon kommer bli en riktigt pingla i tjockare och fin lockigt hår!

nu ska jag se på 90210 och sova, btw.. jag är brunett igen, mamma blev galen haha



PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback