KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!

2011-12-13 21:46:34

nu måste jag ta upp ett ämne som är lite äckligt och det är nageltrång!
jag fick nageltrång i början av förra veckan och nu har det bara blivit värre,
just idag kunde jag inte ens ha på mig mina egna skor för det gjorde så ont,
så jag fick ta på mig ett par uggs som inte gjorde lika ont.. men det såg förjävligt ut haha!
jag har haft nageltrång x antal gånger men inte värre än det här!

någon som har något förslag? försvinner det inte snart måste jag gå
till farbror doktorn säger mamma, men det vill jag ju inte :( usch..



detta var för några dagar sen, nu varar det ganska mycket och blodar!
har fått gått med dubbel stortå i en vecka nu! haha :(

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback