LILL-LÖRDAG

2011-12-07 15:23:40

idag har jag varit duktig med städning och tvättning! så nu är det fläckfritt hemma,
och rena kläder har vi igen, lakan med för den delen :)
har jätte ont i skallen och ryggen idag dock, syster ska ju ha glöggkväll hemma idag,
får se om jag tar mig dit eller bara tar det lugnt här hemma!

fynda lite på erikshjälpen idag med! det är ett bra ställe ibland de där ;)
ett trivial pursuit för ynka 25:-, perfekt för en spelgalen familj som oss,
samt en GRYM julklapp men det kan jag inte avslöja ännu! men fick det iaf
för MYCKET billigare än vad det egentligen kostar, så jävla happy!

sen kom mitt paket från england idag som jag har beställt,
en julklapp till syrran, asbra grej.. så idag är en bra dag trots värken!

så snart är julklappshandlingen klar, skönt!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback