KRYSSNING

2012-02-13 23:20:37

nej jag har inte dött, har bara inte varit hemma och närvarande i internet världen ;p
lördag och söndag var syrran och jag iväg på kryssning efter mycket problem med bokning,
men vi kom iväg tillslut och det var faktiskt jävligt skoj, men ack så slitna vi var igår!
jag sov i 13 timmar inatt och vakna upp med världens förkylning och kunde knappt prata,
har inte ont i halsen utan det känns som en tennisboll fyld med slem i halsen haha

imorgon har jag första jobbcoach mötet oxå så jag hoppas inte jag blir värre!
13.30 ska jag vara där så skönt att det inte är allt för tidigt, får se vad vi hittar på där,
eftersom vi ska vara ca. 20 personer i en grupp så blir det intressant!
alla fucking hjärtans dag imorgon oxå, jävla hitta på dag men får väl göra det bästa av situationen,
kanske träffar C om jag mår bättre men det är ju sånt som märks! måste sola imorgon iaf,
blekis har jag blivit efter inte solat på 3 dagar, hemskt!

nu blir det tbbt och ladda inför morgondagen!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback