POWERWALK

2012-01-18 15:54:19

igår hade jag en lat dag, inte bra alls! var hemma och åt FYRA!!! chokladbollar,
mådde rätt illa på natten sen så det var ju tur att även min kropp säger ifrån nu ;p
så idag blev det extra lång promenad, tog mitt fylliga arsle och powerwalka till ÖB,
som ligger typ 5 km ifrån mig och sen vidare ner till stan och sen hem igen..
sammanlagt har jag gått lite över en mil idag så det känns bra efter äckeldagen igår!

shoppa loss på öb gjorde jag oxå, trodde jag inte behövde något men dem hade tydligen massor
jag behövde ha, så jag shoppa för dryga 130 kronor, dyrt för att vara öb? kanske de..


lösnagalar 39kr, rakhyvlar 8pack 15kr, rengörningsgel oliv 19kr
avsminkningservetter 10kr, sockerfria salta godisar 15kr (smaka skit haha)
sen lite annat trams, nudlar, ramlösa och sånt men inte så intressant för er att se ;p

har bestämt att jag ska få bättre hy detta år så nu måste jag var noga med att tvätta av smink
innan jag går och sover, brukar nästan alltid sova i smink och tvätta av på morgonen, inte bra!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback